Wij zijn helaas genoodzaakt een (tijdelijke) patiëntenstop te hanteren, informeert u even naar de mogelijkheden op dit moment.
Afspraken kunnen telefonisch gemaakt worden tussen 09.00 en 18.00 uur. Mocht u onverhoopt de afspraak moeten afzeggen, doet u dit dan tijdig, zodat wij het voor u gereserveerde plekje voor een andere patiënt kunnen gebruiken.
Bij de afspraak:
- Zorg dat u op tijd aanwezig bent.
- Neem dierenpaspoort of vaccinatieboekje mee.
- Verzamel zoveel mogelijk relevante informatie om de klacht te verduidelijken, desnoods met behulp van een filmpje.
- Betalingen dienen per direct plaats te vinden. U kunt zowel contant als per pin betalen.
Wij trachten zo deskundig en duidelijk mogelijk te zijn, maar het blijft uiteraard mensenwerk. Wij verwachten dan ook van uw kant een verantwoorde, eerlijke en respectvolle opstelling ten opzichte van uw huisdier en uw dierenarts. Wij waarderen het wanneer u uw vragen, twijfels of suggesties aan ons kenbaar maakt!